Uttråkad....

Ja, jag är just nu utråkad, rastlös men ändå hur seg och trött som helst. Vid kl 21 numera kommer jhonn blund flygandes förbi och jag kan knappt hålla ögonen öppna..en aning tant varning :)

De är nog mest bara för att jag nu vill att dagarna ska gå till THE BIG day är här.. men just vågar jag inte ens chansa på när de blir, men ändå svårt att inte tänka på det.
Den här inre stressen över hur länge till de ska ta gör mig väl tröttare och därmed även IBS:en värre.
Men kankse imorgon....hoppas!! Så tänker jag varje kväll, och tarm problemen som jag har (IBS) kan ibland ge kramp samma smärtor som som jag får direkt när blödningen kommer, som jag får 3-4 gånger dagligen.. så snacka om att bli knäpp på sig själv just nu vare sig man vill eller inte.

Ja jag längtar så sjukt mycket... ledsen över mina gnälliga inlägg nu och då! Men jag vill så gärna få ett datum satt nu... vilket  är vilken dag som heslt och har vart så de senaste tre veckorna som den vart den försenad... men .. men .. den som väntar på nåt gott... eller vad säger man :)

Fanny kommer ner, nu är de bokat och klart, tror dom har bokat biljetterna redan :) Dom blir här från 4/3 till 12/3, de ska bli jätte roligt!

Kramen!

Kommentera inlägget här :