Ibland måste man släppa taget... Men på ett bra sätt!

Har nu börjat släppa taget om saker och ting & min tygnd på min axlar känns mycket mindre!!
Min psykolog är helt underbar!
Nu får de helt enkelt vara nog!!

Fullt fokus på mitt liv nu, de behövs och ibland måste man vara ego och sätta sig själv främst!
Och de ska jag göra nu, vissa saker går inte att förändra de är helt enkelt som de är och de tar bara energi från mig som nu behövs till annat.. till först och främst mig, Mattias och vår IVF,
samt att jag precis gått sjuk skriven under en lång och väldigt jobbig tid, har precis blivit så pass stark att jag arbetstränar 2 timmar om dagen, vilket räcker mer än väl än så länge. 
De må låta futtigt men de är ett stort steg för mig både var de gäller de psykiska såsom värk i nacke och rygg :/ 
Men den känns ändå något bättre i ryggen nu med den nya sängen, man har inte ont de första man känner när man kliver ur sängen, vilket är väldigt skönt. Först fick man ju ännu ondare, men nu börjar kropp oh rygg kännas lite bättre. Vi fick den i jul klapp och jag är så tacksam för det!!

Men v10 kommer eventuellt Fanny min syster dotter som börjar gymnasiet till hösten, med sig har hon även en kompis de stannar i en vecka.Hon har vart här nere flera gånger sedan vi fluttade ner till falun -08, och hon är så duktig och spar pengar själv till resa och allt!
De ska bli så sjukt roligt, en dos av henne är precis vad jag behöver nu!

Fick gjort en massa här hemma idag oxå efter jobbet, dammsög, tvättat två maskiner, diskat, usch jag hatar verkligen diska. Hoppas diskmaskinen inte är allt för långt borta... eller de är ju pengarna som är långt borta :/.....suck!


Nä nu ska jag sluta svamla på här!

Kramen på er!


Kommentera inlägget här :