3 dagar innan ET

Vi har precis kommit hem från stan, åkte in och kikade lite och fyllde på lagret med gravtest. Finns inte en chans att jag kan ruva utan att ha tillgång till ett test om de skulle behövas... abstinens är bara förnamnet!
Till middag idag blir "putterkotletter" Kotletter som puttrar i grädde, morot och lök med kokt potatis till :) Har vart sugen på de jättelänge, Mmm de ska bli så gott!

Idag börjar jag med progestron vagiatorerna, de ska hjälpa  vår lilla skrutt som vi får tillbaks på tisdag. Progestron är ett hormon som kroppen själv börjar producera då man blir gravid, men då min graviditet redan har startat fast utanför kroppen, så sätts de hormonet till redan innan för att lille skrutt ska få en så bra start som möjligt.

Är allm'nt trött och seg idag, en bara vara dag :) Skönt med sånna dar oxå!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Ja, grav-tester är ett måste :D



Kram!

skriven
#2: Katja

Ja, gravtester ja.. ångrar lite att jag köpte så många ;O) Hehe!!

Progestoron-kladdet, usch.. men så fick jag tipset av en vän att ta dom i bak, o frågade kliniken om det var okej.. Vilket det var.. så nu slipper jag kladd.. ett bekymmer mindre med den sketna medicinen! LYCKA till imorgon <3

skriven

Kommentera inlägget här :