Dagen innan äggplocket

Nu börjar de bli ordentligt pirrigt inför morgondagens äggplock är lite smått skakig och har handsvett...usch! Ja nervös är bara förnamnet. Ska försöka få ner några läsbara meningar men de känns svårt... mycket i huvudet nu.
Magen har under dagen känts helt okej trodde inte de med tanke på hur den kändes igår, men de har vart skönt. Imorgon vid den här tiden kommer jag ligga här i soffan och ååma mig :) In so much pain but still very happy!

Jag fick jättetrevlig besök idag från min underbara bloggvän Jennifer, vi träffades på familjeliv i forumet för IVF Falun. Bytte tillslut telefon nummer och idag träffades vi för första gången eller nä vår första date var i måndags i väntrummet på kliniken hehe vår lilla blind date, men vi har innan spenderat långa stunder tillsammans i telefonen. En så otroligt fin och jordnära tjej, finns inga ord som kan beskriva henne, hon är helt fantastisk, jag gillar henne jättemycket & tror jag har funnit en mycket fin och nära vän. Jag har hennes blogg under mina länkar den heter Ladybond titta in hos henne då kommer ni förstå vad jag menar med helt fantastisk!
Tack vännen för att du kom förbi. You totally made my day <3 

Så ikväll är de bara en spruta att ta, vad skönt! Dock den ondaste kvar.
Men som sagt.. jag skulle göra de igen om de behövs!

Nä nu kan jag inte skriva mer, är alldeles för nervös. Drabbas av små blackouts :)

Håll era tummar lite extra för oss nu imorgon, imorgon kommer en update om hur de gått så snart vi kommit hem, vi ska vara där kl 08, så om allt går bra utan komplikationer så bör vi vara hemma till senast 12. Förra gången var jag så sjuk, så vi kom inte hem förrän vid 14 då var vi där från nio, men de gav mig först en liter med dropp/vätska innan och 1l till efter. men de ska jag inte behöva nu. Själva äggplocket tar 20-30 minuter.  Men de ska förberedas med mig lite innan och efter.

Nä nu ska jag lägga omkull mig i soffan till de nyaste avsnittet men One Tree Hill :)

Kram på er så länge!


Kommentarer :

#1: LadyBond

Hej!



Tack själv! Vad gullig du är! Du är så härlig!

Det är nog inta bara jag som är fantastisk. :)



Tack för att du gjorde min dag med.



Jag ska blogga litet senare ikväll. Ska äta middag nu.



hungrig som ett monster

skriven
#2: LadyBond

Oh, oh, det går inte att skriva:

Stjärna ord stjärna utan då blev texten tjock.



Kram :)



skriven
#3: Denise

Hahaha där ser man, jag undrade hur du lyckades få till det där :D

Tack igen för idag, jag sms:ar med besked direkt jag fått veta hur skörden blev :)



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :