Tröttsam dag idag! Dag 7

Det har varit en tröttsam dag fylld med ångest, men nu börjar den lida mot sitt slut och morgondagen hoppas jag blir mycket bättre :)

Har precis kollat på lets dance och tagit mina sprutor, de är faktsikt väldigt jobbigt med 3 sprutor per kväll, tyckte de var nog jobbigt med 2 st förra vändan.  Men å andra sidan finns de inget att göra heller, för barn vill vi ha och blir de ett plus så är de värt allting. Samtidigt som jag oxå vet att skiter de sig åter en vända.. så är de bara att kliva upp igen.
Men de vill jag inte tänka på nu, just nu kämpar jag för fullt för att mig igenom den här omgången.

Nu ska vi kolla på en komedi som vi länge velat se The switch(pappa på burk), de är en komedi som jag tror kommer bjuda på ett par härliga skratt!

Imorgon ska vi på 18 års kalas, Joel fyller år och de ska firas med  god mat och tårta.

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Jenny

Ja usch fy! men som du säger, man gör det hur många gånger som helst även om det är hemskt!önskar er en trevlig lördag kväll. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :