Tröttast.se

Sitter i soffa och fördriver lite tid, är super trött känns som klockan är typ 22 och då är den inte ens åtta än! Har vart de hela dan tilloch med på jobbet var jätte trött. Och innan jag gick hem så passade jag även på att önska mina arbets kollegor trevlig helg...öööhhhh.. kom inte på förrän jag kom hem att de bara var onsdag idag :) Helt förvirrad!!

Väntar fortfarande på "tanten"....suck.... Lite vridet att verkligen längta till den som jag gör nu. Då man månad ut år in fasat för att den ska komma. De värsta som finns är tant röd nu talar jag för mig inkl säkert oxå några andra barnlösa. Men när man ska dra igång med IVF som vi ska nu då längtar man efter den, då är den dagen oftast börjat på något helt nytt, på gott och ont! Den här gången med GOTT slut resultat!
Idag fick jag oxå hem receptet på fragmin sprutorna jag ska under sprut tiden.
De andra sprutorna har jag här hemma... ja nu är de bara en sak som fattas, de absolut viktigaste oxå!

Nu börjar Svergies Mästerkock på tv, ska försöka hålla mig vaken så jag kan se hela, men de känns svårt Jääässsppp!

Kram  på er!




Kommentera inlägget här :