Tänk om...

De blev ingen solning efter jobbet, åkte hem som jag tidigare sa på första bästa buss!
De är jätte härligt vårväder idag plus grader och strålande sol. Igår var de minus 13 och under kvällen en mildare variant av snö storm, men när jag vaknade så var de plus men däremot en MASSA mer snö :(
Vill inte har mer snö och kyla nu vill ha vår, men nu är vi redan inne i februari så de kommer bara rassla till så börjar snön smälta för gott :)

Tänk om de kunde ta och rassla till och hända lite saker med min mage oxå... Ja tänk om :)

Men nu känns de lugnear då jag vet att vi är inbokade hela våren om de så skulle behövas. Men klart jag undrar vart den tagit vägen... varför de blitt så här! Och när kommer den OM den kommer..
Haha ja lite tröligt är de allt att gå och vänta! Ständigt i väntans tider fast åt fel håll liksom :)

Katterna har precis avnjutit dagens höjd punkt.. blötmaten :) Som idag bestod av Shebas chefs menu :) Lyxigt värre, dom har lördag hela veckan dom, mina älskade fyrfotingar!
Nu ska jag ta mig lite kaffe!

Om en månad firar min blogg 2 år :) den 3/8-09 skrevs första inlägget :)
De var ganska precis ett år efter de som den blev mer av en IVF blogg!

En härlig bild, om jag får säga de själv :)

Kramen på er så länge!

Kommentera inlägget här :