sweet sunday! Dag 9

Har precis ätit, de blev makaroner och korv till middag idag. Så nu väntar jag på att klockan ska bli åtta, då blir de solsidan blandat med lite sprutor. Jag har bara fyra st cetrotide sprutor kvar och jag hoppas de räcker så jag inte behöver hämta ut mer. Sist räkte de precis med de sju man får på uttaget.
Imorgon bitti är de dags för vul och blodprover, hoppas vulet ser bra ut nu och de har lyckats få fram MÅNGA och FINA blåsor. Smärtan i magen & ryggen tyder då på det, så jag hoppas nu på fina resultat då de den här gången oxå bestämde sig för att plåga mig med en extra spruta varje dag :)
Ja lite prrigt känns de allt!
Men jag har min underbara man med mig som ett tryggt stöd samt att han oxå vill vara med på allt som sker, han frågade om han skulle ta ledigt hela dan, men nej sa jag de behövs inte, då jag själv ska iväg till jobbet efter de är klart.
Men dagen då de är dags för ÄP kommer han ta ledigt och vara hemma med mig. Då man inte är så pigg efter och kan ha svårt att gå ordenligt & röra sig pga smärtan.


Sen ska ju 1:a avsnittet på Big Brother visas ikväll på kanla 11, måste bara kolla in hur de blir nu, då jag vart en trogen följare av Big Brother när de visades för ett gäng år sedan. Antar att de bara är en massa trams och fylla!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Linda

Så, vad tyckte du om Big Brother? Jag såg det jag med...Verkar nog bli upplagt för samma trams och fylla som förut..

skriven
#2: LadyBond

Roligt att träffa dig!

Och grattiskram!



---,---@



skriven
#3: Anna

Säger grattis även här, vet ju att det har gått bra för er i dag :-)



/Anna

skriven
#4: Anonym

Linda: ja tror de kommer bli helt stört på BB i år, måste nog kolla ett par avsnitt till, haha Simon(norrlänningen) kommer man få många härliga skratt åt :P



Lady.. Tack desamma! Kram



Anna: Tack!

skriven

Kommentera inlägget här :