sweet sunday!

Idag blir de bara ta de lugnt, ska strax kolla på den nya disney filmen trassel :D Tror den kan vara rätt skoj! Om inte så får man lite tiden att gå lite, vill att klockan ska bli sprut dags :D

De är mulet och kallt idag... jag som hade hoppats på sol, men icke ej!

Igår efter jag tagit puregonet, så började de som sticka och pirra i äggstocks området, och de sitter i fortfarande. Men nu kan de ju även vara mensen jag känner av. Men jag tror den första psrutan började verka direkt :D De går inte att förklara men de känns i hela kroppen de där sprutorna :) Hehe igår sa jag till Mattias att de kändes som ett lycko rus, haha kommer nog att ta tillbaks de om ett par dar till :)

Nu ska jag ta mig en yalla drick yoggi och skölja ner lite vitaminer!

Kram på er så länge!

Kommentarer :

#1: Jenny

haha härligt! Vet precis hur det känns. Jag känner oxå av gonal-f redan första dagen och den känslan är ganska kul för då vet man att det funkar... håller tummarna... ps jag länkade din blogg till en vän som snart ska börja sin behandling med puregon osv. jag har ju inte dom sprutorna så svårt att veta vad som gäller.. kanske hör hon av sig om hon har frågor, hoppas det gick bra!

skriven
#2: Denise

De gick jätte bra att du gjorde, hin är så välkommen att höra av sig.



Jag konstigt att man känner av de på engång, vad glad jag blev för att du skrev så, blir ju lätt att man känner sig inbillnings sjuk! Känner mig av de mer i ägg stockarna idag, går inte riktigt att förklara hur hormerna känns i kroppen men känns gör dom! snart dags för att sticka mig iegn.

Ska ta de efter middagen! De blir arbonara till middag, älskling står och kockar just nu, jag har de så bra!



Kramar i massor till dig!



Kram Kram

skriven
#3: jenny

Jo jag känner som sagt av redan första sprutan och sen blir det mer och mer. Ca en halvtimme efter gonal-f så börjar det pirra lite extra i äggstockarna. Du kanske de går fortare denna gången för dig så som de är för mig :D

skriven

Kommentera inlägget här :