Svammel i natt mössan!

Ligger nu i sängen med katten Musse på vänster sida im mg och Gibson på höger.
Mattias sitter kvar uppe en stund till, jag var bara tvungen att lägga mig, kroppen bara ropade efter sängen.

Jag den därrödluvan är då helt vilse. och jag fotsätter ha samma känningar som alla andra dar,
-Imorgon kommer den! Så jag får se imorgon hur de blir,
Sa tidigare till Mattias att den kommer nog inte förän nästa vecka :/ Men jag ska ringa kliniken och dubbel kolla så att vi är inbokade vecka 8 oxå om de nu skulle bli så... inte mycket som förvånar mig längre!

När nu ska jag krypa ner med mina kissar, förhoppningsvis kommer strax Mattias oxå!
Uppdaterar mer imorgon, börjar jobba först kl  15 och innan de ska jag ha en skön sovmorgon!

Godnatt!
Kramen på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Sov gott.



Jag ska maila dig men hade ingen adress, men nu kom jag på att det har jag visst, stämmer den du lämnade hos mig? Jag är så seg av sprayen..får inte iväg många mail alls.Men ska försöka imorgon.



Kram

skriven
#2: Denise

Japp jag tror jag har lämnat den på din sida adressen är [email protected] :)

Kram på dig så länge!

skriven

Kommentera inlägget här :