skiiiiiit morgon!

Min mage har varit väldigt besvärlig här på morgon kvisten..och de verkar hålla i sig! Så idag är jag hemma från jobbet, skulle nog inte ens klara buss resan in till stan.

Jag la mig vid halv tio igår och 8 i morse låg jag helt klar vaken och när jag vaknade så vaknade även magen. Möttes av en ner puttad blom kruka på i vardags rummet då jag klev upp -Tack Gibson!
Men  både kruka och blomman klarade sig, tur de inte var Ödes trädet, men den krukan är för tung för stt han ska kunna putta ner.... eller man ska aldrig säga aldrig! -knackar nu i trä oxå :)

Har druckit mitt kaffe, vattnat blommorna, mina orkiedes (vet ej hur de stavas) börjar nu få ut sin skott igen så de blommar nog ut närmare vår/sommaren. De är ju verkligenså fula när de tappat alla sina blommor och de bara blir bladen kvar längst ner, Mattias brukar muttra på mig att kasta dom för de är ju döa och ful men de gör jag inte och varje vår blir han lika förundrad över att de plötsligt får liv och blommar igen :)

Idag vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med, de blir en kaffe och ett bloss i solen på ballan och kolla in ungarna som härjar på dagiset nedanför, sen ska jag vika ihop tvätten jag tvättade igår, blir nog att ren bädda sängen oxå, ifall inte ryggen satt stopp till dess :/

Från de ena till de andra, nu har jag lyckats fiffla bort min unika besöks räknare på bloggen fram sida, den som ni som läser ser...suck... vet inte vart den tagit vägen eller hur jag ska få tillbaks den!
Mattias skulle kolla på de idag sa, hoppas han orkar!

Hoppas ni får en fin dag!

Kramen på er!

Kommentera inlägget här :