Samtal 2 från Kliniken idag :P

Ssk ringde upp mig igen under eftermiddagen  och vi diskuterade prednisolonet (kortison), Jag hade de nu i december under ruvnings tiden, men nu ville de även att jag skulle börja med de redan från sprut start, så de skulle skickas hem recept på de här i veckan, sen ska de även fortsättas att tas under ruvningen som jag gjorde nu i början på december.

Jag får de för att minska missfalls risken och för att jag har psoriases, hade mer av de som barn. Nu har jag de bara kvar i öronen samt inne i hörsel gångarna,vilket är inte är så trevligt. De blossar alltid upp och blir värre när jag börjar med hormoner och ruvningar.
 
Med prednisolonet försvann mina eksem helt, var så nice :P
Behandlar de annars med hydrokortison som hjälper sisådär :/

Jag blev glad över att de sätter in prednisolonet, nya hopp  tänts , med ny behandlings plan och allt :P


TACK till er för era fina kommenater, stöd, pepp och jag svara gärna på frågor ifall nån har nån, ingen fråg är dum att ställa :P,
Men de betyder så mycket jag blir så oerhört glad för att ni kikar in hos mig läser och bryr er!
Ville bara säga de så ni vet hur glad och berörd jag blir av era kommentarer! Även ni som inte kommenterar berör mig, bara för att ni just tar er tid att kika in och läsa om hur de går för oss/mig! Får inte glömma att tacka er oxå <3

Kramem på er!

Kommentarer :

#1: Sara Klingenberg fd Danielsson

Hej! Kikade in i din blogg via FB och vill önska dig lycka till. Styrkekramar till dig Denise!

skriven
#2: Denise

Tack Sara!! Titta gärna in fler gånger :)

skriven

Kommentera inlägget här :