Redan...

......så så spänner & ömmar de runt äggstockarna.

Undra om kilniken ringer imorgon eller om jag måste, vara så tjatig att lämna ett till meddelande imorgon. Har ju inte pratat med dom sedan jag började med mina hormoner, fick ju min blödning på fredag efter middag. Och sen under helgen tar de inte emot eller ringer upp samtal!

För om jag har räknat rätt  genom att titta på vårt förra schema så ska jag in på blod prov nån dag i veckan som kommer. Där de får svar på hur min kropp svarar på hormonerna och om dosen ska höjas eller sänkas.
Förra året stod jag kvar på samma puregon dos från början till slut. Skulle de bli annorlunda nu så tror jag mer på att jag får en sänkning på dosen, eftersom jag redan bara på dag två känner av sprutorna :)


Solsidan var så sjukt bra idag, oj oj..oj!

Nu ska jag leta på sängen, sova bort lite huvudvärk!

Kram och godnatt!

Kommentera inlägget här :