Provsvaren!

Tillslut så ringde ssk tillbaka och proverna såg bra ut och jag skulle stå kvar på samma puregon dos och sen oxå ikväll lägga till spruta 3 cetrotiden. Så efter ikväll så kommer de börja hända ännu mer grejer i tjejmagen, pirrigt värre nu. För en stund sedan kom en våg med illamående över mig igen, när jag kom hem från blodprovet var de bara ogjort att jag kräktes. Fick sätta mig inne på toan en stund för att vara på säkra sidan. Men tack och lov så gick de värsta över.

På måndag klockan åtta är de dags för blodprov igen och ett vul för att kolla in och räkna mina äggblåsor. Hade 15-16 st under min första behandling. Men den här gången har de satsat på att få fram fler, hoppas de lyckas med då nu när jag vart så duktig och tagit alla sprutorna. Skulle vara ett fint pris för mödan :)

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Tina

Åh illamående är det värsta. Man blir helt handikappad. Prova köp såna här handledsband, eller seaband på apoteket! Det hade jag i början av min graviditet och tyckte de hjälpte lite i alla fall. Håller tummarna för dig och dina ägg :)

skriven

Kommentera inlägget här :