Lite kvälls mat :)

Gick för en stund sedan egentligen och la oss, Mattias har somnat så sött. Men jag var tvungen att ha nåt i magen... lite nattkäk.. eller natt är de väl inte än kl är ju bara23:20.
Jag är jätte trött och trodde jag somna på fort när jag la mig på kudden.. men icke ej:)
Har mellan jag nu skrivit raderna snott ihopp min natt mat som består av stekt potatis, bräckt skicka & stekt ägg, har nu oxåmumsat i mig det och de satt fint. Jag äter snabbt föör snabbt!
 Nu somnar jag nog av ett litet paltkoma.
Min IBS mage tycker inte om mina mat vanor, Men de börjar sakta menn säkert bli bättre med mig och mat. Har mina UP and DOWNS!

Nu ska jag leta åt kudden igen och hoppas på att jonn blund kikar förbi en sväng igen på tillbaks vägen :)


NattiNatt!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Försök och sov och gör du inte det så titta på tv, det ä det tipset jag fått.



Men hoppas du somnar för det är skönare att göra det :)



skriven

Kommentera inlägget här :