Katt bilder!

Har tyvärr ingen grupp bild JC, så de blev enskilda bilder på dom alla :)






Här har vi vår katt Musse även kallad Husmusen :)



Hittade honom sovandes så här på kös stolen, våran knubbis!

Snobben även kallad snoop dog ;) Mer en hund än katt! Hur mysig som helst!



Kompis även kallad pruppen haha Han är lite egen men hur underbar som helst!





 Mys Mys


Sist och även minst Gibson, Kompis fick vara med på en bild där oxå!


Detta är våra underbara katter! Som förgyller min vardag!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Visade maken: Vad söta så han och skrattade åt deras stil. Jag instämmer, de är supergoa ju!



Kul att vi har en del gemensamt! :)



Hur går det med designen? :)

skriven
#2: Denise

Har inte kollat in länken än, ska göra de. Och hoppas jag klarar de annars kanske Mattias kan hjälpa mig med att få till de... jag blir helt handlings förlamad när jag ska pillra med sånt där :)

skriven
#3: Denise

Javisst mycket trevligt att vi har så mycket gemensamt!

Diggar dig skarpt tjejen.. trots att jag inte träffat dig irl :)

skriven
#4: LadyBond

Samma lika, detsamma! Du verkar så sprudlande och glad :) sådär som jag är när jag har mina vanliga-glada dagar. :D



Supracur-supersur :D Närå men jag bli som nere en hel del, men blir massa glad av dina energier.



<3



skriven
#5: Denise

Ja vi får lov att styra upp en date då vi fått en pause från alla hormoner, jag står ju snart på tur!



Så frustrerande och deprimerande att mensen inte vill dyka upp... de här med att vänta är inte min grej, där säger verkligen tålamodet tvär STOPP!!



Jag längtar så till att få köra igång igen, än hur pissigt de är med alla hormoner så lever nåt inom mig ändå upp..de är nog hoppet om att vi nu kanske ska få gå från 3 till 3!



Du verkar oxå så galet glad :) De gillas!

Du vet jag hejjar på dig då du har dina dippar! Snart är vi framme och 2011 ska vi bli mammor <3

skriven
#6: Linda

Amenååh vilka goingar!!

Vi kan eventuellt ha möjlighet att bli fodervärd för en Birma, men efter lite övervägande tror vi ändå att vi kommer att tacka nej pga Ronja som tar så mycket tid. Men framför allt pga våra gamla töser Maja och Fia som jag tror skulle ha svårt att acceptera ännu en familjemedlem. Känns som de skulle bli lite sårade! Tänk vilka egenskaper man tillskriver dom! :o)

skriven
#7: Denise

Linda: Ja dom är helt underbara!

Ja de jag kan säga med birman är att den tar/kräver mycket tid, de tog väldigt lång tid innan våra äldre kissar riktigt accepterade honom då dom vill vara i centrum hela tiden, men de är underbara i sitt temprament, nu är våran i nån slags trots.. men den går ju över!

Förstår hur dun känner ang att de skulle bli sårade hihi jag kände så mot mina då vi köpte Gibson, men nu funkar allt bra med alla 4 men de har tagit ca ett år.



Men de har ju fantasiska egenskaper, jag bara ÄLSKAR katter! Var katt har sin personlig het och den kommer från hur vi som människor oxå bemöter katten. Hos har var katt sin personlighet... de är liksom inte bara "katter" utan så mycket mer!

Förstår att de är så för dig med, då jag läser om dina kissar i din blogg!

Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :