Känns rätt bra nu :P

De ringde från kliniken för ett tag sedan, och jag kan lugnt pusta ut!! Jag är med i schemat, så de gör inget att den är så sen jag har en tid för äggplock när mensen än kommer, vilket jag hoppas blir SNART! För var vecka som den försenas så flyttas mit ÄP plock fram i deras kalender och jag behöver inte oroa mig för att de ska vara fullt! Wiiieeee så bra de känns!
Nu kanske den kommer lite snabbare då den psykiska stressen över detta släppt :)

Är väldigt trött/utmattad har haft en sån inre stress om de här med IVf:en att jag helst plötsligt får avbryta pga att den är så sen om en vecka har den hoppat över en hel månad. Vill helst bara få sova till den kommer :)

Jag längtar så sjukt mycket och de kan jag ju inte komma ifrån. Kommer nog säga helt annat när de väl drar igång, när jag sitter där var kväll och ska ta tre olika sprutor i magen, sprutor som oxå gör väldigt ont! Den fjärde och sista känns ganska fint den med och då är man därimot så sönder stucken.....usch...nä huvva inte tänka på det nu :) De tar vi den dagen!

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och läsa runt lite på mina bloggar!

Kramen på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Godmorgon!



Hoppas den kommer snart så du får börja!



och måste säga att det var lättare att läsa på en gång! :)



Massa kram..

ps, jobbar du idag?

skriven
#2: Linda

Vad skönt!! :oD



Kram!

skriven
#3: Denise

JC jag ändrade den för din skull har inte tänkt på att de kan vara besvärligt att läsa. Hade den mest så för att de såg bättre ut haha



Ja nu får den baske mig komma!



Japp jag jobbar "arbetstränar" fem dar i veckan!

skriven
#4: LadyBond

Tack så mycket, det är snyggare, men misstänker att fler ganska också tycker så.



Jag hade med så ett tag tills Roger sa åt mig.



Ja, nu måste den bara komma, för varje den inte kommer så blir det ju närmare till den.

Men tidigare är ju definitivt bättre än senare.



Kram!

skriven
#5: Denise

Ja de gör ju faktiskt de..ser jag oxå! Och jag själv tycker oxå att de blir lättare att läsa :)

Vill du jag ska göra så på alla.. alltså de jag redan skrivit. Lär ju ta en stund, tänkte de mest för din skull ifall du skulle vilja läsa tillbaka så du kan läsa, ifall du vill förstås :)Jag gör de gärna om de underlättar.



Tack för tipset om att ändra centreringen :)



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :