Inre Stress

Kommer hem idag från jobbet då har Mattias köpt en bukett med fina tulpaner till mig <3 Och städa och pysslat! Man blir så glad!

Jobb passet idag de gick bra, men de känns i kroppen...huuvva, riktigt ont i ryggen!
Men de har jag ju haft sen de var dags för tant röd oxå...
Jag är inte gravid för de har jag redan testat för länge sedan, och annars när den är sen så brukar den komma bara inom ett par timmar då jag tagit ett test och fått neg svar. Jag har en tendes till att trigga upp mig och nästa bli sken gravid bland hehe.. nä man jag tror så mycket vissa månader att vi lyckats så menser uteblir för att jag tror så stenhårt på att jag är gravid!
Ja usch.. inge roligt att behöva ha de så. och mensen som jag under 6 års tid bara fasad för att få... längtar jag nu så sjukt mycket efter!
 Och att försöka slappna av och inte tänka på de är näst intill omöjligt! Då jag hela tiden har symptomerna.
Var dag så känns de bara mer jobbigt och tröttsamt. Tiden springer iväg och  förtsätter den att utebli och de hinner bli fullt den vecka som jag ska göra ÄP. Är som tur inplanerad vecka 8 oxå för äggplock, men vecka nio kanske de är fullt:/
 Ja de är som sagt en hel del som klaffa så att inre stressen kommer är helt ofrånkommligt! Men jag hade gärna sluppit den och vart en sån där super cool lugn människa som inte grubblar över nåt.
Jag grubblar över ALLT även miljoner saker som jag inte ens kan påverka... men min hjärna den spinner bara på!


Nu ska jag bara slappa i soffan och försöka släppa allt en stund!

Kram på er!Inre

Kommentarer :

#1: LadyBond

Vad dumt, det hade varit mycket roligare om du hade varit gravid. :)



Härligt att du har en sån fin Mattias! Det är skönt att bli litet ompysslad :)



Äsch, slappa av..det är överskattat :D om det är oki att slappna av så blir det lättare.



Så spänn dig du bara skojar litet



Min hjärna kan du få låna när du vill, jag grubblar inget alls just nu. Helt tomt, sådär som killar/män säger att det är hos dom.



Kram på dig!

skriven
#2: Denise

Javisst var de tokigt med ett hånskrattande minus, de är bara med hjälp av IVF vi lyckats få plus!

Så jag hoppas så in i bomben på denna gång nu, och att mensen bara vill dyka upp nu... börjar seriöst bli knäpp på denna väntan nu!!



Tack för lånet av din hjärna, men jag vill verkligen inte utsäiia dig för allt som fööregår sig uppe min luva just nu :P



Ja min man är helt underbar, precis som din roger oxå verkar vara! Vet inte vad jag skulle göra utan honom! Är de en sak jag haft tur med så är de med kärleken..inte en så dålig vinst de heller!



Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :