Hungrig!

Jag sitter just nu och väntar på att middagen ska bli klar jag har de så bra! dee pasta med carbonara,  vi åt de till middag igår oxå så idag äter vi det som blev över. Mumsigt ska de bli, jag är så hungrig! Imorgon känns de som lite lasagne skulle sitta fint!

Har fått en del gjort idag trots den risiga starten med magen, så har jag ändå hunnit med en del.
Dammat och fejjat, de behövdes verkligen damm torkas. Skönt att de är  gjort och nu skiner hemmet med sken av tända ljus  <3 Så den känns skönt!

Funderar ¨på att plantera om 2 blommor till sen efter vi ätit, de är tvså stora krukor som står på golvet,  blommorna i dom skulle verkligen behöva få  ny fräsch jord. Vet inte vad de heter men de liknar svärmos tunga men är inte de,möjligt vis en kusin till den :)

Nu häller Mattias av pastan, så nu ska jag käka!

Kommentera inlägget här :