Förväntans full & svammel :)

De är pause i lets dance och mina ögon håller redan på att falla ihop...jjjääässpp! skriver några rader för att inte somna till.
 Har vart fruktansvärt trött de senaste dagarna.. den här väntan gör mig alldeles matt och tom! Ovisshet igen... ååååå vad jag hatar denna ovissheten! Allt är klart ordinationen är fixad och hem skickad, har även fått hem recept på mer fragmin sprutor som ska tas ända från sprut start. Har inplanerat ÄP in plnaerat som bara skjuts upp ju mer sen min mens blir, tillslut kanske de oxå är fullt när den väl kommer. De andra sprutorna har jag redan hemma.. de bara ligger där och väntar..precis som jag! Men jag är inplanerat vecka 8 oxå som den de nu verkar bli so inom 7 dar måste den komma nu!

Jag längtar så sjukt mycket efter att få köra igång, jag lever upp och känner lyckan och hoppet igen! Ska nästa vecka ha ett samtal med läkaren på kliniken ang om att eventuellt  lägga till läkemedlet prednisolon från sprut starten, jag fick de nu senast under ruvningen pga av missfallsrisken.
Men jag har psoriases som är en autoimun sjukdom, jag har haft de sen jag var liten hade mer av de som liten nu har jag bara kvar de i öronen och hörsel gångarna, de blir även värre under tiden jag behandlats med hormoner och ruvningar så de kan vara en ide att sätta in de tidigare, då de även gjort så på många andra i liknade situationer.
Får se vad dom säger ang detta då han ringer. Man tar ju emot allt de föreslår i hopp om att de ska göra att man lyckas, de kan verkligen sin sak och de känns tryggt. De skulle aldrig bara sätta in preparat på oss  patienter utan att veta vad dom pyssar med :) Hoppas då  de iallafall..hehe så man inte får agera försöks kaniner på olika preparat.. haha nä men så kan de ju självklart inte vara!
 
Haha och åter igen en massa rader och svammel... hehe Mattias har hunnit somna till i soffan oxå :)
Sov så gott nu. jag skippar utröstningen på lats dance och letar reda på sängen nu!

 Update kommer imorgon och förhoppningsvis är min väntan över då :)

Kram så länge!

Kommentera inlägget här :