Dag 6 blodprov

Ligger just nu ner bäddad i soffan under en filt, ska nog försöka somna en stund för jag mår så illa.
Jag tog upp illa måendet på kliniken och hon tyckte de lät konstigt med sånt illamående. Sa även till om att magen känns svälld och spänd. Buken börjar kännas tyngre vilket är bra för de ska ju hända saker, men bara inte för snabbt!
De skulle ringa under dagen ang pprov svaren, de proverna de tog nu var för att mäta hormonvärdet i kroppen och om dosen ska förbli samma, höjas eller sänkas.
Vill att de ska ringa nu så jag slipper fundera mer på det.
Hon trodde oxå att jag på måndag ska in för ett nytt blod prov och samt göra ett vul för att kolla in hur många äggblåsor de lyckats framställa.

Ska försöka få i mig lite yoggi nu och slumra till en stund!

Kram på er så länge

Kommentarer :

#1: Jenny

usch då! det låter inge vidare! Keep us updated!

skriven

Kommentera inlägget här :