Ca:15 timmar kvar nu!

Väntar på att BB ska börja, sen ska jag äntligen för gå och lägga mig och göra slut på denna dag.
De är ca 15 timmar kvar, tills man är en lycklig ruvare <3 Men är oxå jätte nervös, de är mycket blandade känslor i kroppen, många tankar som går hit och dit. Om framtiden, är de den vi ska få möta nu?!? Ska vår högsta dröm förverkligas?!? Ja jag hoppas det, mitt hopp säger att de är vår tur nu. De är hoppet som gör att man orkar, gång på gång om de så behövs!

Mattias längtar jättemycket oxå. Vid fem i eftermiddags började han räkna ner timmarna :) Min underbar man, som så fint stöttar mig under hela den här processen. Han är så snäll och Jag älskar honom så otroligt mycket! Vår kärlek är stark och sann. Han är min bästa vän och tvillingsjäl!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Tina

Åh lycka till nu!!

skriven

Kommentera inlägget här :