Älskade Fredag!

Tog mig en skön sovmorgon till halv elva, nu har jag precis gjort mig klar för att åka in till jobbet, åker om en timma.

Jag väntar fortfarande på tant röd... nu börjar jag inbilla mig att jag har ägglossning...men WHAT!! De bör ju vara omöjligt!! Om jag har rätt vid den känslan så är ju tant röd borta ca 10 dar till! men nej,, så kan de inte vara! De FÅR inte vara så!
Men den som väntar på nåt gott.... men nu börjar de inte vara roligt att vänta längre!

Ikväll blir de bara softa kofta!
Kika på lets dance.. sen ringer väl min sov klocka haha den har ringt kring 21 nu i flera dar, är sjukt trött och slut! Har nog lagt mig innan utröstningen så var de förra veckan :)


Kram på er så länge!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Du är inte gravid då?



Det kan kännas som ägglossning och eller mens?



Kram och fin helg.



Jag har fortfarande inte fått ihop ett mail men det kommer när jag kan tänka bättre.



Kram

skriven
#2: Denise

Nix inte gravid..tyvärr! Har redan kollat de TRE gånger haha

Stressa inte över att mailet, de kommer, jag får själv skrivkramp när de är många tomtar på loftet:)

puss och kram fina du!

skriven

Kommentera inlägget här :