Alla hjärtans dag <3

Hoppas ni får en jätte fin dag idag mina kära läsare!
Sitter nu på bussen hem från jobbet, än om de är kallt idag så har vi allafall en stor härlig sol som värmer mitt hjärta! Vid 09 så ringde de från kliniken, och nu på torsdag den 17/2 kl 08, ska jag in dit för att lämna blodprov, äggplock är planerat till slutet på v8, känns väldigt snart!! Vet inte riktigt om de räknat rätt men de lär nog visa sig. Och förmodligen så blir de vul undersökning för att kolla in hur många äggblåsor de lyckats få fram, redan på måndag eller tisdag får nog besked om de på torsdag då de fått mina svar. Som de känns nu så tror jag på fler blåsor den här gången, förra gången hade vi ca 15 blåsor, men alla blåsor innehåller inte ägg. Vi fick ju ut 8 ägg, varav 3 st klarade sig till ett ET & 2 FET! Nu ska jag strax kliva av! Uppdaterar mer senare!

Kram på er!

Kommentera inlägget här :