3st befruktade <3

Ssk ringde för en timma sen med ett jättebra besked till oss! 3 av de 4 äggen ledde till befrukting och de är även så snälla att de långtidsodlar dom för bättre chanser. Chanserna till graviditet ökar då med bra många procent :)
Jag är så glad att jag inte finner ord till att skriva, en stor sten lättade från våra hjärtan.
Nu på tisdag den 1:mars kl13 får vi tillbaks vårt befruktade embryo.
Den första April 2010 fick vi tllbaks vårt första emryo precis 11 månader senare ska jag bli ruvare för 4:e gången! Än om man hoppas så vet jag oxå med facit i ena handen hur de faktiskt oxå kan gå... Jag vill vänta barn nu..inte missfall!

Samtidigt som jag längtar sjukt mycket så är jag även livrädd, för nu kommer den jobbigaste tiden av allt!! Ruvningen är en jättejobbig tid som fuckar upp min hjärna totalt. Fast jag har under den ruvningen turen att få ha min systerdotter och hennes kompis här på besök. Dom kommer ner till oss om en vecka, de åker tåg från örnsköldsvik min födelseort. De ska bli jätteskoj och dagarna kommer att gå på ett helt annat sätt :)


Tack för alla era tankar och hållna tummar!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: LadyBond

Grattis vad roligt!



Hihi, jag finns där under ruvningen med :)

Massa massa kram!

skriven
#2: Denise

Tack vännen <3



skriven
#3: Linda

Ooh, spännande nu juh! Första mars är ju snart! :oD

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :