Vila i Frid Älskade Pappa ♥

Igår kväll så somnade min pappa in, efter många års kamp mot alla sjukdomar som till sist vann över honom. Det gör fruktansvärt ont i kropp och själ och än fast denna dagen har varit väntat i så många år, så är man inte beredd då det tillsist händer.
Jag har sedan Maj 2010 förlorat både min mamma och pappa, och jag inte låta bli att tycka att det är orättvist att jag alldleles för tidigt förlorat båda min föräldrar. Att vår son inte kommer att få träffa dom och tvärtom.
Jag är alldeles tom i kroppen, vissa stunder känns lättare än andra. Ena stunden sitter man och skrattar då man minns tillbaka medan nästa stund tar förtvivlan och sorgen tag om en och tårarna rinner och det känns outhärdligt.  Jag vill egentligen bara stoppa huvudet i sanden och försvinna från allt ett tag. Vill inte gå på en begravning till och ta farväl av min pappa det var nog tungt med mamma... inombords skriker jag av förtvivlan och vill ha honom tillbaka, min älskade pappa

Jag ska trots allt ändå försöka uppdatera lite här, men kan inte lova hur bra det kommer gå nu det närmsta dagarna. Igår gick vi in i vecka20 och vi kliver nu över milstolpen som tagit oss halvvägs.
Vår son är en riktig vilding i magen, och jag börjar nu se ett mönster efter hur han rör sig, det brukar vara kring varje tider var dag. Och just i denna svåra stund så betyder buffarna/sparkarna från honom mer än någonsin. Vår lilla kille ger oss enorm glädje i all denna sorg

Älskar dig pappa, jag hoppas du verkligen fick mötas av det enorma ljusskenet igen och att du nu finns återförenad med mamma.
Jag vet att ni finns där ute någonstanns och vakar över oss!

Vila i Frid, du är saknad och förblir aldrig glömd

Kommentarer :

#1: Tompa

Jag kan nog inte säga mycket som tröstar i stunder som dessa.Det ända som jag kan säga är väl att jag lider med dig vännen. Vi kan bara hoppas att man ngn gång i framtiden kan få träffa de nära och kära som vi en gång haft vid vår sida. Många kramar din lille kusin.

skriven
#2: M

Beklagar verkligen din/er sorg!! Kan knappt föreställa mig hur smärtsamt det måste vara att mista sina båda föräldrar. Det finns inga ord som är tillräckliga och som kan trösta. Men jag vill skicka dig en stor, varm kram och många tankar till er <3

skriven
#3: längtan

Beklagr förlusten av din pappa och mamma. Även om ett dödsfall är väntat gör det lika ont.



jag förlorade min mamma för snart 11 år sedan så jag förstår din smärta.



många kramar

skriven
#4: Sarah

Största kramen till dig!

skriven
#5: Ladybond

Kram! <3 <3 <3



skriven
#6: Åsa

Jag sänder en styrkekram till dig!

skriven
#7: Marielle

Beklagar sorgen!!



Många varma kramar och tankar till dig!! <3

skriven
#8: waterlily

Beklagar verkligen sorgen. Stor kram

skriven
#9: lilla jag

Vet inte vad jag ska säga. Förlorade min pappa för ganska precis 2 år sen. Vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände mamma någonting. Kan inte ens tänka den tanken utan att tårarna rinner.

Har inga tröstande ord, skickar bara en stor stor KRAM till dig

skriven
#10: Anna

Jag beklagar din/er förlust. Så hemskt! Ta hand om er <3

skriven

Kommentera inlägget här :