Vecka19(18+0 )

Det känns verkligen som att tiden står stilla just nu, det här blev precis som jag befarat en lång dag. Fast å andra sidan så är det ju faktiskt inte många timmar kvar nu, vi har tiden efter lunch.
Imorgon blir ju en riktig rolig dag om allt går bra, först börja med att få kika på Liten igen, sen traska ner till BabyProffsen och beställa vagnen. Sen lagomt till vi är hemma igen så kommer Fanny. Man känner sig nästan precis lika pirrig i kroppen som man var då man var liten dagen innan julafton. Jag får min försmak på den redan imorgon känns det som :)

Mattias har jullov, han jobbar på en skola och har då förmånen med att få lite extra semester ett par ggr per år :) Det är så skönt att ha honom hemma lite extra, och allra helst nu då Fanny kommer ner oxå.

Kommentarer :

#1: Linda

Hehe, jag hoppas och tror att Lilltjejen kommer att ha så pass självdistans att själv en dag kuna skratta åt sig själv :o)



Önskar er också en underbar jul! Jag följer er resa med stor glädje och förväntan ska du veta även om jag blivit dålig på att kommentera :o)



Kram Linda

skriven

Kommentera inlägget här :