MedicOnline

För ett par veckor sedan fick jag ett mail från en vän, vi umgicks endel under våra tonår. Hon följer vår graviditet som många andra och har även följt oss på våra IVFresor via FB. Hon undrade ifall jag ville pröva deras gravidprodukter och sedan skriva om dom här på bloggen. Absolut ville jag det, så ett par veckor senare (rättare sagt i torsdags) så kom ett paket till mig med lite saker från företaget hon jobbar på, som heter MedicOnline.

Hon skickade detta Elf-Magband


Elf magband är praktiska, de täcker hela gravidmagen, samtidigt som de är dekorativa med fina originaltryck. Använd dina vanliga tröjor, skjortor och toppar tillsammans med Elf magband som sitter bekvämt över hela gravidmagen.

Elf magband är bekväma att bära och finns i flera färger och mönster för att matcha dina kläder. Gör din gravidmage till en "eye-catcher" med ett Elf magband i avvikande färg och läckert tryck eller välj ett ton-i-ton med dina övriga kläder.

Elf magband är elastiska och sömlösa, en storlek passar alla.

Tvättas i 40 grader.

Vad Elf står för... Enjoy Life Forever




Fick även två par stödstrumpor och Stretch Mark Massage Oil.

Randiga stödstrumpor

Stödstrumpor 18 mmHG

Artikelnummer:0070
Randiga snygga stödstrumpor för dig som går och står mycket. Stödstrumpor förbättrar cirkulationen i benen och förebygger svullnad och värk. Dessa stödstrumpor går bra att använda som vackra flygstrumpor.


Doktorn Rekommenderar Stödstrumpor - Rosa/Lila med Hjärtan

Mönstrade stödstrumpor 16-18 mmHG

Artikelnummer:190117_001
Doktorn rekommenderar är en serie stödstrumpor med komforttryck på 16-18 mmHG vilket lämpar sig för flygning, lättare svullnad och för en ökad benkomfort


Weleda Havandeskapsolja 100ml

Olja som förebygger hudbristningar

Weleda Havandeskapsolja förebygger hudbristningar, så kallade strior, vid regelbunden massage på mage, lår, stjärt och bröst samt skyddar huden mot uttorkning. Mandelolja, E-vitaminrik vetegroddsolja samt utdrag ur arnika bidrar till att öka hudens elasticitet. Kan användas två till tre gånger dagligen från början av graviditeten till minst tre månader efter förlossningen.

Innehåll

Mandelolja, jojobaolja, vetegroddsolja, arnikaextrakt, äkta eteriska oljor.

100 ml



Det var bilder och text till produkerna jag nu ska pröva, texten till produkterna har jag kopierat från deras hemsida www.mediconline.se . Kika gärna in där och kolla in deras produkter. det säljer verkligen allt mellan himmel och jord. Och skulle jag senare under graviditeten behöva något annat som tex foglossningsbälte så skulle jag bara maila henne så skickar hon det jag kan behöva för att pröva mig fram och även göra reklam för produkterna.

Så med tiden allt eftersom jag börjat använda dessa produkter så kommer jag även skriva mitt tycke om produkterna här på bloggen.

Kommentarer :

#1: Marielle

Hej vännen!

Tack sååå jätte mycket för din kommentar! Det värmer! <3

Nervös till tusen, men det bara måste gå bra..



Och du, fina saker, gillar maggrejen skarpt! :) Oljan mot bristningar har jag fått av en kompis, så den kommer att användas här hemma också! :) Hoppas att den funkar..



Kramar!

skriven
#2: Marielle

Åhh, tack så jätte jätte mycket vännen!! :) Ska njuta till fullo nu, finns inget som kan stoppa mig att göra det efter igår! Helt underbart vilken kärlek! <3



Massor av kramar tillbaka!!

skriven

Kommentera inlägget här :