Junior

Mattias har ikväll fått känna första sparken/buffen, en otrolig lyckospark med perfekt tajming :) Precis vad vi behövde nu i all denna sorg.

Denna bild är tagen idag, och magen börjar få en mer gravidform nu.
Vecka20 (19+1)



Och en bild på självaste Liten, en av rul-bilderna



Ska imorgon om jag orkar, försöka posta ett inlägg om hur vår jul varit, och berätta lite mer om pappa som plötslig´blev sämre i tisdags, en kamp han den här gången inte rådde på.
Det känns fortfarande så kosntigt och ledsamt, jag fick tidigare en bild på honom. Jag ville först minnas honom som jag såg han senast i augusti, men när jag vaknade idag så kändes dödsbeskedet mest bara som en dröm, det var inget jag själv sett med egna ögon. Det var tungt att se bilden av honom, men behövligt för att jag verkligen skulle ta in att det var sant att han verkligen var borta. Han var så fin på bilden och såg verkligen rofylld ut.

Kommentarer :

#1: Anna i gbg...

Verkligen fin mage :-) Perfekt! Beklagar sorgen mitt i allt det ljusa. Så typiskt att man inte ska kunna vara enbart lycklig utan att det ska grusas av annat. Ta hand om er och försök att ta vara på det positiva i ert liv nu och se framåt också...



(Det var längesen jag skrev nåt nu, men jag läser ju din blogg regelbundet. Jag fick ju missfall i somras pga myom som jag nämnt tidigare, nu har jag fått operera bort dom- visade sig vara 5 st, inte två som dom sett på ultraljudet!! Men nu är dom väck iallafall och om tre månader anses jag vara läkt och hel och då får jag också testa min kropp igen om den vill bli gravid... längtar...)

skriven

Kommentera inlägget här :