Frys tuttar!!!

Tog just en promenad till affären och jag trodde helt ärligt att mina tuttar skulle ramla av, jisses vilken smärta. Har märkt sedan länge att brösten nu är känslig mot kylan men så ont som jag fick idag har jag inte haft förut...huvva! Måste verkligen införskaffa bröstvärmare, för så här kan jag inte ha det i vinter och jag tror inte att de kommer att göra mindre ont ju längre in i graviditeten man kommer, utan snarare tvärtom.
Har ni nå bra tips/förslag till bröstvärmare som man kan köpa?? Vet att det finns på Babyproffsen kanske även att apoteket har. Måste kolla upp det imorgon.

Här blir det snart middagsbestyr, som idag blir fläskfilè, klyftpotatis med bea till. Enkelt och gott. De hade väldigt bra pris på den på Willys, så vi köpte två så gör vi en god gryta imorgon.

Jag funderar även starkt på att dra igång med gravid-vattengympan efter jul, enda nackdelen jag känner är att jag inte kommer se så fin ut på mina lår, de är nämligen alldeles sönderstuckna och fulla med blåmärken från fragminsprutorna(blodförtunnande) jag tar var dag. Jag är så less på dessa sprutor som gör galet ont att ta, det verkligen svider och smärtar en stund efter sticket samt att man får ett fint blåmärke efter var stick. Dessa ska jag plågas med var dag fram till 2veckor efter förlossningen. För att jag inte ska få några proppar under graviditetn som jag har anlag till att få. Men om någon undrar så får jag väl förklara lite fint varför jag ser ut som jag gör på låren. För det skulle verkligen vara skönt för kropp och rygg med lite vattenaktiviteter, samt att få komma ut och träffa andra gravidia lär ju vara skoj :)

Nu ska jag mumsa lite pistagenötter som jag handlade hem....Mmm så goda de är!

Kommentarer :

#1: Brolin

MM har oxå köpt fläskfilen ;) smarrigt som bara den =) tycker du ska ta en större storlek på bröstvärmarna.. ovala är bäst.. för dom täcker på sidorna oxå =) syns snart <3

skriven
#2: emelie nordmark

hej, vad tyckte du om donna test?

skriven
#3: Denise

Emelie: Jag svarade dig om det under inlägget du kommenterade, Barnvagn m.m

skriven
#4: Helen

ullinlägg är bäst..tycker jag då finns som sagt på babyproffsen.. och dom borde ju veta vad som är bra..

skriven
#5: Marielle

Har bara hört gott om dom från babyproffsen, dom är säkerligen lika bra vart man än köper dom. :) Har själv fått lånat ett par av min kusin som jag säkert kommer att ha stort behov utav nu i vinter.



Kul med vattengympa, sen bra också för den delen, kommer att kolla vad du skriver och hur du upplevde den för att sen kanske härma dig lite! ;)



Spänd också på att få veta hur allt gick idag, kommer att kika in många fler gånger för att se om du har uppdaterat något! :)



Många kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :