Bästa julklappen EVER!

Allt gick jättebra idag och vår kille är vad man kan se helt frisk och utvecklar sig som han ska. Han följer sin kurva perfekt och har gjort de sedan första ultraljudet, så vi blev inte flyttad någon dag. men man brukar inte flytta på IVFgraviditeter.
Han var lite bråkig med oss då bm skulle mäta och kolla in huvudet och hjärnan. Han låg så knepigt till att hon inte kunde se ordentligt. Så jag fick tillslut ställa mig upp och hoppa jämnfota och ruska magen lite för att se om han ville ändra läge. Efter många om och men så fick hon till det. Vi fick fyra jättefina bilder med oss hem.
Detta är som sagt den bästa julklappen EVER och vi båda drar en djup lättnads suck över att allt var okej, jag var så nervös inför detta ultraljud att jag kräktes precis innan vi la oss igår och en gång till imorse då jag klev upp.
Nu har alla spänningar man burit på släppt och man är istället helt slut, men otroligt lycklig!

Här har vi vår älskade son, det bästa vi gjort! Finns inga ord som egentligen kan beskriva lyckan och kärleken man känner! Nu kan vi verkligen njuta fullt ut och slappna av!


Lägger upp de tre andra bilderna senare, måste nu vila och ta igen mig lite känner jag!

Kommentarer :

#1: mari

Åh va skönt att allt såg så bra ut! Vilken vecka är ni i? Ni fick en väldigt fin bild :)

skriven
#2: Sandra - mamma till Molly

Men vilken söt liten tomtenisse som bor i din mage! :D Verkligen den bästa julklappen för er och njut hela julen nu! God Jul! :)

skriven
#3: Längtan

Stort grattis. Jag skulle också ha haft rul den här veckan men världen ville ju annorlunda...

skriven
#4: Sarah

Åh, jag känner mig lika lycklig som du, hehe :) så fin han är, gullunge! Oj, vad jag längtar nu. Njut njut och njut i massor. Lyckokramar till er

skriven
#5: Nina

Stort grattis till ett lyckat rul! Åh vilken härlig julklapp va?:))

Kram och god jul

skriven
#6: Anna

Titta vilken fin gosse. Grattis!!!

skriven
#7: Marielle

Åhhh, vilken fin liten kille! <3 Grattis vännen till lyckat RUL, vilken underbar julklapp!!



Kramar och god fortsättning!

skriven

Kommentera inlägget här :