Bamsegymet :)

Självklart så kan jag inte sova, jag försöker fortfarande landa i lyckoruset jag fick på rul idag.
Så jag surfar runt lite i väntan på att John Blund kanske kikar förbi på tillbaka vägen. Jag tror dessutom att han kastade min sömndos på Fanny tidigare idag, hon har sovit gott sedan middagen kring 18.

Det här babygymet tycker vi är så fint och det hade dessutom en fin rea på det på Jollyroom, kostar nu 485:- istället 649:-ordinare.




Kärnan Babygym Bamse djungelgym är ett hopfällbart babygym som följer barnet under den första tiden. Med tre olika funktioner kan barnet ha roligt när det ligger på mage eller rygg, på den mjuka mattan eller sitter upp i sittringen. Djungelgymet har också löstagbara figurer och mjukdjur ur Bamses värld som på olika sätt stimulerar barnets känsel, hörsel och syn.

Ringen är uppblåsbar, så man väljer själv hur hård/mjuk man vill att den skall vara. Ringen blåses upp och sedan träs tyget på.

Sittringen är borttagbar, så att barnet kan ligga och leka på mattan.

Från 0 månader.


(Bild och text är taget från Jollyrom.se

Kommentera inlägget här :