Värsta teamet - Darling & jag :)


Då var väggarna målade, imorgon när vi kliver upp sätter vi fondtapeten på plats. Den ska mönsterpassas & de börjar skymma ute. Så vi väntar med den till imorgon. Ser ut som ett mindre bombnedslag här nu, då alla våra saker från sovrummet är utspridda runt om i lägenheten. Bara sängstommen & 2 garderober som finns kvar i sovrummet.
Vi skulle egentligen gjort detta under Mattias semester, men då var de fullt upp med annat & vi hade inte riktigt orken.
Jag kommer att lägga upp bilder på både kök & sovrum senare. Då allt kommit iordning :)

Vi hann göra köket helgen innan Mattias semester var slut, men jag har än inte kommit fram till vad som ska sättas upp på väggen än. Vi hade en hylla där tidigare, och valet står mellan hylla eller  tavla.. Inte så svårt alls egentligen, men min hjärna är inte den kvickaste just nu. Men de börjar sakta men säkert vända igen. Har haft ett par dagar som ändå ångestmässigt vart okej. Jag hoppas de får hålla i sig nu.

Ska ställa tillbaka sängen nu och sen blir de mys i soffan med godis. Det känns i kroppen att man grejat hela dagen. Jag bör inte göra det som jag gör, men jag vägrar stå och se på än fast min kropp inte tillåter. Vill så gärna hjälpa till. jag tycker det är jätteroligt att måla & tapetsera min första tapetsering gjorde vi i köket & det var mönsterpassning de oxå :)
Längtar till imorgon då de blir klart :)

Kommentarer :

#1: lillmaria

Åh! Jag längtar efter att få se bilder på hur det blev i lägenheten. Ni hade fint redan innan men nu är det väl ännu finare! :)

skriven
#2: Denise

Åååå "lillmaria" Vad roligt att du lämnade ett avtryck här hos mig :) Kramar i massor till dig Ville :)

skriven

Kommentera inlägget här :