Tänk om....

Drömde inatt att vi helt plötsligt från ingenstanns blev föräldrar till tvillingar som fick namnen Wilja & Nemo. (två av mina favorit namn) De var en rätt rolig och hysterisk dröm. Från ena dagen till den andra så fick jag jätteont i magen & då jag kommer till sjukhuset så bekräftas att jag skulle föda barn & inte bara ett utan två. De var så underbart söta & små.. Vi var tvugna att stressa ut och köpa allt till dom och redan ett par timmar efter förlossningen så var vi nere på stan för att shoppa loss.( fullt normalt??) Vi gick till kapphal av alla ställen, där de hade barnvagnar, skötbord, sängar ja det var som på babyproffsen fast kapphal. Och mitt i all shopping så kommer jag ju på att SHIT jag har inte uppdaterat facebook om detta...hahaha så fram åkte telefonen och min facebookstatus löd: Då var man visst gravid och tvillingar blev det. Haha så sjukt! Ja, är det någonstanns där de mest underliga saker kan hända så är de i ens drömmar.

De var tomt att vakna upp för drömmen var så verklig.

Tänk OM....

Kommentarer :

#1: Camilla

Jag drömde också massor under tiden vi gjorde provrörsbefruktning. Jag fick upp till fyrlingar visa nätter. Lycka till på eran resa och hoppas ni får en liten! Kram

skriven
#2: Denise

Tack Camilla för att du kikande in hos & för att du tog dig tid att kommentera. Blir så glad när jag får kommentarer!



Det är väldigt sällan jag drömmer att jag får barn, så det var faktiskt rätt mysigt. Lite tyngre att slå upp ögonen bara :/

Du kämpade på bra du vissa nätter som förlöste upp till 4st =) Ja det är nåt skumt med drömmar.

Kram!

skriven
#3: Katja

Hej gumman!

Nä, nu är vi gifta :O)

Åh det är så mkt er tur nu! Hoppas hoppas o återigen hoppas o hålla tummarna..

Drömde också mkt om barn, så var jag sorgsen när jag vaknade o kände att det var hopplöst... o absolut nu "sista" gången med.. Varför skulle vi lyckats då? Tror jag släppte allt då, hopp, tro, spärrar m.m. kanske därför det blev?

Sen skulle man våga tro på att man var/är gravid!!

Det är er tur snart <3

Ni är så starka kämpar o så starka i varandra o med varandra...

Massa kramar..

skriven
#4: Tina

Jag tror det är meningen att du ska få ditt efterlängtade barn en vacker dag. Jag tycker du är stark och än fast jag inte känner er så känns det ändå som att ni förtjänar ett barn. Håll ut! Jag är övertygad om att det kommer hända för er också...

Styrkekramar!

skriven
#5: Denise

Tack så mycket Katja & Tina ♥

Era inlägg värmer gott i mitt hjärta ♥



skriven

Kommentera inlägget här :