Stick två om 80minuter =)

Har precis kommit in efter en jättegod middag hos våra vänner familjen Krantz, de var mycket gott!
Jag har mensvärk from hell, jag är alldeles yr & illamående av den vidriga smärtan. De är värktabletter som gäller för att ens stå ut & ändå avtar inte smärtan riktigt.
Men jag intalar mig själv att detta är sista menskrämpan på länge & snart ska jag få gnälla av mig med gravidkrämpor =) De känns mer uthärdligt då!

Om 80minuter är dags för stick nummer två, känns relativt lugnt i kroppen. Nu vet jag ju vad som väntar, de visste jag inte riktigt innan sticket igår. Men de var som sagt nästan smärtfritt, de värsta är ju som sagt sprutan jag tar efter jag fått tillbaka embryot, den gör verkligen ont & blåmärket den lämnar  efter sig ömmar oxå. Men den dagen, den sorgen =)

Nu ska jag bädda ner mig under en go filt isoffan & slötitta på tv`n, igår somnade vi båda i soffan. Mattias sittande & jag liggandes i hans knä. Jag vaknade och vi styrde sen kosan till sängen.

Kommentera inlägget här :