Ravioli

Har vart sugen på det sen inatt, inatt var suget så starkt att jag knappt kunde somna.
Har inte ätit de så mycket sedan min första ivfbehandling, då åt jag 3-4 burkar om dagen i flera veckors tid, vi blev gravida då och ravioli var min craving =) Sen har jag knappt kunnat äta det mer.. man kan väl säga att jag lite snabbt föråt mig på det. Men nu är suget tillbaka igen =)
Jag har älskat ravioli sedan jag var barn, varje utflykt vi hade i skolan så hade jag ALLTID ravioli i en värmetermos med mig i matsäcken, tror säkert mina klasskamrater minns det än idag, fanns till och med en raviolilåt som jag alltid sjöng på medans jag åt, men den har jag faktiskt glömt :)

LillMaria du kommer väl ihåg?? :)

Sen är jag sjukt sugen på SanMarinos kycklingrulle, fast den blir lite besvärligare att ordna fram, då den pizzerian ligger i övik, alltid då vi åker upp så är det mitt första stopp. Och så kommer det bli även denna gång, först en kycklingrulle sen blir det en promenad därifrån till pappa =) Han blir alltid den första att få se mig då jag kommer hem och den sista.

Ja om dom bara kunde ringa upp nu då, så man får lite besked och även får veta hur öviksrutten kommer se ut.


Inget är som väntans tider.....

Kommentarer :

#1: lillmaria

Jajamensan! Jag kommer exakt ihåg din ravioli-låt.

Kan (med ett leende på läpparna) fortfarande höra dig sjunga den i mitt huvud! :-)



Kom upp till Övik så ska jag bjuda på en San Marino- rulle (eller Ravioli)... Kra/M

skriven
#2: Denise

Hahaha jag vistte att jag kunde räkna med ditt minne då då mitt sviker mig :)

Jag hör av mig då vi kommer upp, ska försöka få tid över så vi kan ta en date, du och jag <3



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :