Planerna

Helgen som kommer så har vi planerat in en resa hem till Örnsköldsvik. Men exakta restider kan inte bestämmas förän på onsdag då jag fått svar på mitt blodprov. Då jag pratade med ssk på sprutstart-dagen så sa hon att det eventuellt blir vul på fredag =) Men inget som kan sägas säkert föräns de sett mina hormonvärden.

Jag längtar efter att få träffa min älskade pappa & att få se min systers nyrenoverade kök ska oxå bli jätteroligt.
Min pappa fyller 70år den 8:e september. Men då har vi ingen möjlighet att åka upp så jag får fira honom i helgen. Han får tjuvstarta lite på födelsedagen med mig i helgen. Blir till att åka till min mammasgrav oxå, köpa en rosa ros till henne ♥

Roligt ska det bli iallafall ♥


Vackraste Höga kusten!

Kommentarer :

#1: Maria

Spännande! Man vågar ju inte tro något annat än att var gång måste vara gången där allt funkar som det ska! Önskar er all lycka till som finns!!

skriven
#2: Denise

Tack för lyckoönskningarna Maria!

Ja på nåt konstigt vis så kommer detta otroliga hopp alltid åter, trots alla motgångar man haft, så vågar man hoppas igen.

Utan hoppet skulle ju inget av detta vara möjligt =)

Jag är glad för att hoppet är en av de sista som lämnar oss!



Kram Kram

skriven
#3: Linn

Heej... Va inne o kikade på en underbar blogg, och hittar min arbets utsikt på kort här,

Jag jobbar på HotellHögakusten, och vi ska om ngn månad göra vårat 1:a IVF...

Ville egentligen bara tala om att din blogg är amazing!!! /Linn

skriven

Kommentera inlägget här :