På väg hemåt igen :)

Då sitter vi nu på tåget hem till Falun igen, vi har just lämnat Sundsvall. Det har varit en jätterolig & mysig resa. Men det bästa med att åka bort är alltid att få åka hem igen. Jag saknar mina 3 grabbar hemma (katterna), det ska bli skönt att få somna ikväll med deras spinande/kurrande tätt intill.

Sprutorna har gått bra, min mage är stundvis spänd som en ballong. Imorgon klockan 08 är det dags för vulet, jag börjar bli lite nervös nu över hur det kommer att se ut. Jag hoppas på goda nyheter och att vi även för tid för äggplocket, enligt mina beräkningar så tror jag det kommer att bli onsdag/torsdag. Så vi får se imorgon ifall jag har rätt.

Jag och syrran gick även ner till min älsta systers dotter som hade lager utförsäljninga av sina partylight produkter, det blev en massa ljus till bra pris samt oxå en jättefin ljuslykta, lägger upp en bild på den senare, den är verkligen jättefin!

Det har vart lite tyst ifrån mig under helgen, jag har ärligt inte haft tid att uppdatera, vi har haft fullt upp med att hatta runt bland släkten. Den som fick det bäst var väl pappa som hann få 3 kortare besök av mig. Jag åkte som alltid in till honom en sväng innan det var dags att börja packa ihop och åka ner till stationen. Sen hann jag även med att äta 2st kucklingrullar, just nu är jag sjukt sugen på en till, men det blir lite svårt. Och i falun kan de absolut inte göra rullar, inte som faller mig i smaken iallafall. Så nu får jag hållas tills nästa resa blir av uppöver.

Men nu kommer bloggandet ta fart igen, ifall ni saknat mig förstås? :)

Nu ska jag luta mig tillbaka och vila det två blå en stund, känner nu att man är rätt färdig.

Kommentera inlägget här :