Oroliga nätter

Idag mår jag mycket bättre än igår kväll, tog två panodil och jag blev som en ny människa. Hoppas inte att de blir så ikväll. Idag sänker jag dosen på menopuren från 225ie till 150ie. Jag känner idag att de spänner lite i buken, och när jag gick och la mig igår så kunde jag inte somna, jag var verkligen trött, men kroppen kom inte till ro. Tror det är hormonerna som börjar göra sig till känna i kroppen.

När jag väl somnar så drömmer jag bara om ivf och bebisgrejer som jag shoppar som en tok av, inatt var jag på rea och köpte sparkdräkter för 19kr, jättefina med giraffer på =)
Ja den här ivfen är annorlunda på många sätt och vis. och mitt undermedvetna är i full gång, har ju aldrig drömt så aktivt om bebisar som jag gör nu så jag hoppas de för gott med sig.

Blev nyss inbjuden till vår granne på kaffe, så jag avrundar här.

Kommentarer :

#1: M:et

Med giraffer på!!! :):):):):):)



Jag drömde igår natt att ett var någon som snattade Vilde. Eller ja, de byte ut honom mot ett mycket äldre barn, som att jag inte skulle märka något, haha :)

skriven
#2: Denise

Javisst, giraffer är ju bara så söta. Jag är precis som du ett stort fan av giraffer :P



Ja i drömmarnas värd kan onekligen det mesta hända, tur de bara var en dröm Marie och att Vilde fanns kvar hos dig i sin rätta storlek då du vaknade.



Tack för titten & inlägget vännen ♥

skriven

Kommentera inlägget här :