Läsar-siffrorna stiger :)

Lite tröttsam dag idag, buken ömmar & är svullen, precis som den ska vara med andra ord :) Jag kan inte låta bli att fundera på hur rund min mage kommer vara innan äggplocket. Kommer nog se gravid ut. Men de händer saker där och jag känner mig lugn och nöjd.
Jag var sjukt nervös innan första sticket, nu känner jag mig cool lugn, det är ju inte första gången nu så man börjar kunna dom här turerna. Men dock den SISTA på länge hoppas jag :)
Det är konstig känsla i kroppen, det är som att jag släppt allt och bara flyter med, finns inget jag kan göra för att påverka. Bara att äta bra & dricka mycket vatten. Vatten är ju alltid viktigt fast under en ivf & ruvning så är det extra viktigt.

Vi har jättehärligt väder idag med strålande sol, riktigt skönt ute. I solen är det jättevarmt.
Snart är Mattias hemma från jobbet, då blir det middag. Blir nog en cykeltur oxå då det är så skönt ute, man lär passa på för imorgon kan de lika gärna regna hela dagen.

Hoppas solen skiner över er oxå mina fina läsare, läsar-siffrorna stiger för var dag, vilket jag tycker är jätteroligt :) 

Kommentarer :

#1: Jenny

wohooo.... håller tummarna att ni får stora fina ägg.



jag börjar nästa månad



kram

skriven
#2: Denise

Tack vännen, du vet att jag kommer heja på er för varje steg. 2012 ska vi få bebisar!



Kram

skriven
#3: Tina

Vad kul att läsarsiffrorna stiger. Jag läser din blogg varje dag och har gjort ända sedan förra augusti då vi fick kontakt över familjeliv! Eran kamp och er resa finns i mina tankar och mina böner!! Jag tror på att ni lyckas denna gången!

skriven
#4: Denise

Tack så mycket Tina! Vad roligt att höra. Jag följer dig och eran fin underbara Julian oxå ♥ Har gjort det sedan vi träffades på fl =)



Kram Kram

skriven
#5: M:et

:)

skriven

Kommentera inlägget här :