In Pain.

Ja det känns ju på att man lever om man säger så, har aldrig haft så ont efter ett äggplock. Själva ingeppet var ganska okej, jag behövde inte ens all morfin denna gång. Men nu efter är det ingen lek.. jag kvider då jag rör mig för det smärtar så i buken, och än om jag inte rör mig så kan de helt plötsligt bara börja göra jätteont. De minsta blåsorna punkterade hon inte ens, vilket jag är väldigt glad för. Dumt att plågas i onödan.

Jag har legat mest hela dagen, när jag går så släpar jag fötterna efter mig för det gör ont att lyfta dom. Ska ta mig en ny värktablettskur som jag hoppas gör lite verkan så pass att jag får somna in.
Sen hoppas jag att jag är lite smidigare imorgon & att smärtan avtagit en del.

Mellan 10-12 får vi svaret imorgon, inte många timmar kvar nu. Åh vad jag hoppas på en bra befruktning!

Åter tack för era fina och peppande kommentarer. Fick en fråga av min fina blogvän Linda, jag svarar på den imorgon, Just nu är jag för kaputt! 
Ifall nu undrar över något, gör som Linda, var inte rädd för att fråga, jag svarar er mer gärna så gott jag kan.

Imorgon kommer oxå ett bättre inlägg om själva plocket & vad som kommer ske framöver.

Kommentera inlägget här :