Happyface =)

Har idag bara pysslat på här hemma, lite vardags bestyr. Snart är min bättre hälft hemma oxå, min underbara man & bästa vän <3 Han är min klippa här i livet & jag älskar honom så oerhört mycket!

Det har vart orolig sömn inatt med, och jag känner igen det här från mina tidigare behandlingar. Hormoner kan allt ställa till det =) Men jag mår för övrigt väldigt bra, inget överdrivet illamående som jag hade med puregonet. Vilket känns hur gott som helst. Jag känner att de händer saker i buken på mig, jag bara ler inombords då jag känner hur det spänner, jag hoppas det just nu växer många fina äggblåsor med finfina ägg inuti!

Jag bjuder er på en dagsfärsk bild på mig =)


Klämmer in en kärleksbild på mig och min underbaraste  oxå =)
( Vår bästa dag hittils här i livet)

Kommentera inlägget här :