Delmål 1

Japp idag tar vi oss förbi den första etappen, sakta men säkert så går det uppför på detta berg & den här gången tänker jag/vi bestiga det! Det känns så bra och jag hoppas få ha kvar den här känslan.

  • Första blodprov -Chek!
  • Börja med cetrotiden- Check!

Kvällens dos ser ut så här, det är den bakre sprutan med tillhörande ampull som är blå som jag lägger till idag. Min man är dessutom världens bästa egna privata sköterska. Det är han som ger mig sprutorna. Jaa, om jag skulle ta dom på mig så skulle vi inte ens passerat sprutdag ett än :)
Och på så vis så får även han vara mer delaktig och hjälpa till, det är så mycket fokus på mig, men utan min underbara man så skulle det inte vara möjligt.





Imorgon blir det roadtrip till övik, så idag har jag tvättat och plockat här hemma inför avresan imorgon. Vi åker efter lunch, vi åker bil upp och tåg ner. Det ska bli jätteroligt verkligen.
Nu ska jag dra lite färg i håret, innan jag ska slava under sprutorna och kolla på True Talent, nåt som började på trean igår som faktiskt verkar helt okej att titta på.

Fick veta från en blogg jag läser att det den 26 september startar en dokumentär serie på svt, Barn- till varje pris heter den. Den kommer plikt troget att följas här hemma.
Sen kommer det oxå att komma nåt på trean till höst som oxå är om barnlöshet och IVF. De har sökt par länge dit och jag tror dom gör det fortfarande. Tanken har inte slagit mig bara en gång om man skulle sökt.

Kommentera inlägget här :