Bebisdröm igen...

Börjar bli bortskämd med att nosa på bebis i mina drömmar nu, inatt fick vi en underbar lite son!
Å vad jag hoppas dessa drömmar blir sanna, inom snar framtid. Brukar ju som sagt inte drömma om att vi får barn, men nu har jag fått 2 drömmar på en vecka =)
Antar att de är den ivf:en som väcker detta inom mig.

Nerverna är mycket lugnare nu än vad de var strax innan åtta igårkväll. Hade ställt in mig på att de skulle svida massor av sticket, men det gjorde det inte. De sved till litegrann, men det var allt. Mycket möjligt att de kommer kännas lite mer om ett par dagar då magen är sönderstucken. Men snart är det över, 12dar kommer att gå fort. Bara att hoppas på att allt går bra efter vägen. Att jag inte blir överstimulerad & måste avbryta allt, den risken finns alltid. Än är det ett par milstolpar att ta sig förbi innan man kan känna att man rott båten i hamn. Vad jag läst mig till så verkar inte menopuren ge nå besvärliga biverkningar, då ska visst puregonet vara värre. Jag brukar ju må så illa efter ett par dar på hormonerna, och jag antar att fallet kommer bli så nu oxå.  Tur att den här behandlingen är snabb men intensiv!


Det blir en dag att spendera inomhus, då regnet sen igår eftermiddag bara öser ner. Så det är lite fuktigt och klibbigt. En riktig slappar dag helt enkelt, mysigt & skönt.
Jag har sån mensvärk så jag gör inte många knop ändå. Så då känns de gött med lite regn.

Nu blir det lite vitamin/medicin inatag.
Hoppas ni får en fin lördag mina läsare, även om det regnar hos er.

Kram Kram

Kommentera inlägget här :