10 stycken ägg!

Då var vi hemma igen från plocket, jag värpte idag ur mig 10st ägg och vi är verkligen jättenöjda med de resultatet. Äggplocket gick även bra och var relativt smärtfritt. Men nu efteråt känns det lite mer. Imorgon mellan 10-12 så ringer de med besked om antalet ägg som befruktats.

Jag som så fint har försökt intala mig själv att jag nu skulle få vara fri från nålstick fram till i början på nästa vecka, jag fick mig idag en långnäsa då jag ska börja med fragminen redan ikväll :/

Just för tillfället är jag väldigt trött så det får räcka med uppdatering för nu, ska lägga omkull mig på soffan en stund. Mycket spänningar man burit på som nu släppt till ett lyckorus, så man är lite tom i bollen.

Tack för era fina kommentarer och hållna tummar, men jag vill nog be er till att inte släppa dom än, för det är nu det viktigaste ska ske-befruktningen =)

Kommentarer :

#1: Anna

Åh, den nervösa väntan på det där samtalet...



Jag tror på tio guldägg :-)



Kram

skriven
#2: Suz

Underbart!

10 ägg är ju fantastiskt.

Jag har bara gjort äggplock två gånger men bara fått ut 7 stycken varje gång.

Men jag tror ju helt klart på att du får en massa guldägg....typ 6 kanske.

Lycka till

skriven
#3: Linda

Spännande! Hur funkar det egentligen? Alla tio befruktas och så väljer de ut det/de som är bäst? Om alla tio är bra sätter de in allihopa då för största möjliga chans att något fastnar eller? Ber om ursäkt att jag är helt lost! Xo)

skriven
#4: Annie

Grattis va roligt med så många ägg!! Jag och min sambo följer din blogg med spänning. Vi bor också i Falun och har gjort flera ivf försök..tyvärr med dåliga resultat. Håller tummarna för er!!

skriven

Kommentera inlägget här :