Vår bröllposdag <3

Idag firar vi pappers året hehe de låter ju romantiskt!
Vi kommer inte göra nåt särsklit av dagen, förutom att njuta av de härliga vädret. Vi har 17grader i skuggan så någon hörde visst mina böner igår, då jag önskade att de blev varmare.
Jag har suttit ute sedan halvtio idag med, de syns att man fått färg! *I love It*

De blir ju självklart grillat idag, tror de blir fläskfile. Den är så god att grilla, karré är oxå gott men de är så svårt att få tag på fina bitar, de flesta innehåller så mycket fett som ibland kan förstöra hela köttbiten om man har otur!


Dagen till ära så bjuder jag på lite mer bilder från The Big Day!


 Lycka och glädje!


Så kyssen som gästerna ville ha =)


Jag och min bukett!


En lycklig man och hustru!


Bjuder på en bild från min möhippa oxå!
De är jag och min underbara vän och tärna på bilden.


Och slutligen en gruppbild på mig,min man, bestman och mina underbara tärnor!
De är Mattias bror som är bestman och framför honom står hans fru. Fats Mattias ror ser mer ut som en livvakt =)



Soliga Kramar!!

Kommentarer :

#1: Jenny

GRATTIS!!!!!!

Va mysigt.. perfekt med fint väder oxå

skriven
#2: Linda

Grattis från mig med! Vilka underbara bilder!!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :