Väntar & väntar...

På mina samtal som jag väntar nu kring 14 =) Ett från IVFkliniken hihi och de andra från vårdcentralen, inte alls lika intressant som IVF samtalet. behöver bara lite nya recept på mer smärtstillande.
Åhh vad jag hoppas att kliniken förtsår oss och tycker de är okej nu att få tina frysisen, då nästa ÄL kommer =) Men jag ser ingen anledning till varför de skulle neka oss, de är ju vårt embryo och vill vi tina de nu innan undersökning så tror jag helt de är upp till oss, jag hoppas de iallafall!

De har vart en tröttsam dag idag, ända sedan jag klev upp, men de var de gråa och trisa vädret som drog ner mig. Jag är så sjukt beroende av sol för mitt mående. skojade med mattias för ett par dar sedan att om vi inte får nån bukt på hur jag mår under vinterhalvåren så får vi väl flytta utomlands, till medelhavet, de skulle inte vara så dumt =)

Nä nu ska jag vänta vidare.....
Uppdaterar så snart jag pratat med dom =)

Kommentera inlägget här :