Valborgs eftermiddagen/kvällen..

Har inte gjort nåt särskilt alls idag förutom att städa hemma, renbäddat, dammat på jag tror ALLA ställen. Så älskling kommer hem till skinande hem imorgon, de tror jag att han kommer tycka är skönt, eller så skiter han i vilket för han kommer  vara helt slut då han kommer hem, dom kör långa dagar ca 16timmar per dag tror jag de blir de brukar börja vid 05, fick ett mess av honom för en stund sedan nu, så 17 timmar idag om jag räknat rätt...huuvvva!

Angelica som jag jobbar med kom förbi på eftermiddagen, de var rikgit roligt. Synd bara att vi fick avbryta dejten redan vid 20:30 pga av att min rygg bara sa tvär stopp. var bara tvungen att ta en varm dusch och slänga mig i soffan. Vilket var mycket nice.. nästa steg är att komma härifrån bara :S

Hittde alla mina bokmärkenärken när jag var på vinden idag och letade på blomrkukor till pelagonierna jag köpte idag på willys, de var två för 50:- värste klippet tycker jag! De var fem pärmar med borkmärken och då var alla inte ens insatta, roligt att ta fram och titta på tå och då.
Imorgon ska jag jag så luktärtor, man ska först lägga fröerna i ljummet vatten under ett dygn vilket jag gjort så imorgon ska jag så dom, de är inte höga luktärtor uta krukväster :) Ska bli roligt att se om de blir nåt. I år ska de bli blommor och sommar fint på ballis, de vart inget förra året.. men de hade sina anledningar. Vi för trötta då för att en orka tänka på det.

Två pärlor som hon satte på naglarna har lossnat, men man hade en veckas garanti, så kikar jag in på måndag så ordnar det sig säkert!

Väntar just nu på att Mattias ska ringa och säga godnatt, sen blir de godnatt.

Vädret imorgon skulle visst bli samma som idag, men sen under början på veckan skulle visst temperaturerna  sjunka ner till 5 grader bara ..buuurrr burrr! Ja jag hoppas då min läkare fått tummen ur nu att skriva ut min recept imorgon, kommer absolut att behöva dom om de ska bli sånt väder omslag, men sköterskan sa att hon hade ju till måndag att skriva ut dom så vi får ju se, de är inte så att jag ber om narkotikaklassiga mediciner... vet inte vad jag gör om jag inte fått receptet på måndag. Ja självklat ringer jag dom, men usch.. de är så jobbigt att gå med värken:/
Just kan jag knappt gå, måst stöda mig mot saker då jag tar  mig fram, så blir de av bara vanliga vardagsbestyr... så APdrygt!


Sen undrar jag en sak... är jag en korkboll??!! ..... *asg* klart jag är* haha!

Mattias har inte ring än, men han skulle duscha innan han ringde.

Så nu säger jag godnatt för mig ska tvätta av ansiktet oxå med mina super antispot produker jag inskaffat, har fåt sån hemska hormonbollar på lite över allt värst är hakan. Så nu har jag köpt mig nå superduper kit, först en scrub som skrubbar upp och sköljs av med ljummet vatten, sen en flaska med nån slask sprit som rengör uton sen en slags dag krämer som inte innehålller olja. Måste bara värma en billys panpizza först "billys kebab"! Fin kvälls mat va =)

Kram och Godnatt

Min darling ringde just och vi sa godnatt så nu blir de sängen!

Kommentera inlägget här :