Våren har visst kommit på allvar nu!

De var ett tag sedan jag skrev nu igen, ser att jag inte skrivit sedan i fredags då vi väntade på svärmor.

De var ett trevligt besök och dom stannade hos oss till på söndagen.

Vi går verkligen mot våren, de har regnat ett par tidigare och nästan all snö har regnat bort. Än hinner de ju komma lite busväder, men de blir ju inget långvarigt. Som de ser ut just nu så är de nog mestadels snöfritt här nere till sista april, om de inte drar in ett busväder då!
Idag har vi jättefint väder och de är 12plusgrader och sol ute.

Jag är fortfarande väldigt trött i kropp och själ vilket märks framförallt här på bloggen. Var till min psykolog igår, vilket var mer än välbehövligt!

Mattias åker till katrineholm på fredag för att jobba under helgen, de kommer bli så tomt och ensamt! Men om väderguden talar sanning så ska de bli underbart väder, vilket jag vet redan nu skulle underlätta. men de kommer gå bra jag är ju abslout inte helt ensam har Snobben, Kompis och Gibson (våra katter) som kommer hålla mig sällskap.

Nä nu ska jag pysa ner i soffan är alldeles nyäten och mätt & en massa bra att se framemot på tv ikväll, börjar med arga snickaren klockan 20 & sen greys & off the map, har för mig att de är nåt mer oxå som vi brukar få spela in.

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Tina

Ville bara skriva en rad och säga hej och skicka en styrkekram till dig. Av någon anledning har du fastnat hos mig och jag tänker ofta på dig/er och hur allt går. Jag tycker du är enormt stark trots allt du går igenom. Du hanterar det så bra tycker jag. Du blir ledsen och låter dig själv vara det men det märks också här i bloggen att du värderar andra aspekter av ditt liv och kan fokusera på annat än detta stora ni går igenom också. Det tycker jag är bra.



Jag hoppas denna härliga vår kommer föra med sig lite bebislycka till er!! Skickar över en massa massa mängder magiskt bebisstoft till dig.



MVH/Tina

skriven

Kommentera inlägget här :