Förvirrng då storhelg infaller på en vardag

Vad förvirragt de kan bli då då storhelger infaller sig på en vardag, jag har som haft måndag hela dagen, men så kommer jag på då och då att de är ju tisdag.. så de känns som denna vecka bara kommer swischa fram.
Längtar till på fredag då jag ska få göra mina naglar. Dom kommer bli så fina..finare än vad jag kan ana och minnas tror jag. Jag vet då att jag sedan jag flyttat hit har jag tittat mig lite grön av avundsjuka på just de som har just dom naglar jag ska göra nu! Hade de jämt i flera års tid i övik.

Mattias åker till västerås på fredag, de känns ju mindre skoj, de är cup igen och blir borta till söndag kväll. Så jag på hoppas på massa soool i helgen, samma som den som var nu i helgen. Då skulle de mesta vara gött & ångestfritt, fast tomheten från Mattias finns ju ingen bot på =) Men som sagt jag överlever ;)

Pirrigt de känns inför FET, sådär härligt pirrigt. De kommer bli av om ca 3-4 veckor, men nu är min kropp lite rubbad. Om man säger att min kropp hoppade över en blödnings månad men ändå de ÄL så bör den vara här innom en vecka. De märks, tänker försöka att inte alls stressa upp inför det, de blir när de blir. Men allra helst hade ju vart igår =)

Jag blev så himla mätt eftermaten, känns som jag sitter i halvkoma och skriver, Mattias gjorde lasagne och den blev så sjukt god! Är så trött, har vart de hela dagen, vädret som gör mycket. Sen värk i kroppen bli man oxå tröttt av!

Jag kollade in vädret på yr.no lite snabbt och de ser lovande ut i helgen, dock inte som denna. Och imorgon skulle vi få oss en stor sol. Men tv4 vädret är de som stämt bäst och även till de bättre var gång :) Så jag hoppas på tv4vädret gör sitt idag med =)

Nä nu ska jag nog ta mig mig en powernap så trött är jag....ZzZZzZ

Kommentera inlägget här :